Je krijgt garantie gedurende de gehele looptijd.
Grootste aanbod van NL
Wij hebben 326.822 huishoudelijke hulpen.
Geen wachtlijsten
Meer dan 87% van de aanvragers vindt binnen 3 dagen een huishoudelijke hulp.
Veelgestelde vragen
Algemene vragen
- Ik ben op zoek naar een hulp voor voor en/of na mijn bevalling. Hoe pak ik dit aan?
- Vinden jullie gegarandeerd een hulp voor mij?
- Zijn er ook hulpen beschikbaar in mijn woonplaats?
- Wat kan ik verwachten van mijn hulp?
- Wat gebeurt er als de termijn met de hulp erop zit?
- Hoe oud is de hulp die ik toegewezen krijg?
- Wat als ik geen klik heb met de hulp?
- Ik ontvang geen e-mail van jullie, hoe kan dat?
Financiële vragen
- Wat is de vergoeding voor de hulp?
- Kan ik een vergoeding krijgen vanuit mijn zorgverzekering?
- Betaal ik het loon aan jullie of aan de hulp?
- Moet ik de hulp ook toeslagen (als vakantiegeld) betalen?
- Ik wil mijn abonnement opzeggen, hoe doe ik dat?
- Waar zijn de maandelijkse kosten van het abonnement voor?
Procedurele vragen
Wetgeving
Algemene vragen
Ik ben op zoek naar een hulp voor voor en/of na mijn bevalling. Hoe pak ik dit aan?
U kunt eenvoudig een aanvraag indienen door het inschrijfformulier in te vullen. Dit kunt u doen op het moment dat u zwanger bent, maar ook wanneer u al bevallen bent en op kortere termijn een hulp wenst.
Vinden jullie gegarandeerd een hulp voor mij?
In ons bestand staan ruim 100.000 hulpen ingeschreven. De kans dat wij een hulp voor u vinden is heel groot; voor meer dan 87% van de aanvragen vinden wij al een hulp binnen drie dagen. En vinden wij geen hulp die aan uw wensen en eisen voldoet? Dan betaalt u uiteraard niets.
Zijn er ook hulpen beschikbaar in mijn woonplaats?
Wij zijn actief in heel Nederland. Wij kunnen dus altijd wel een hulp vinden die bij u in de buurt woont.
Wat kan ik verwachten van mijn hulp?
De hulp voert taken uit in uw opdracht. U kunt denken aan het schoonmaken van de badkamer, keuken en woonkamer, stofzuigen en dweilen, wassen, strijken, opmaken van bedden en het reinigen van ramen en deuren.
Wat gebeurt er als de termijn met de hulp erop zit?
De hulp stopt met werken zodra de weken erop zitten waarin u hulp zocht. Wilt u echter dat de hulp langer blijft werken? Dat is mogelijk. De hulp blijft dan gewoon het urenbriefje invullen, zodat wij weten dat de hulp nog bij u werkzaam is. U bent ons daarbij niets extra's verschuldigd.
Hoe oud is de hulp die ik toegewezen krijg?
U wordt altijd gekoppeld aan een hulp die achttien jaar of ouder is.
Wat als ik geen klik heb met de hulp?
Uiteraard kan het voorkomen dat u geen klik hebt met de toegewezen hulp. Wij raden daarom altijd aan eerst een kennismaking te plannen met de hulp. Blijkt aan de hand van dit gesprek dat u geen klik hebt met de hulp? Dan zoeken wij naar een nieuwe hulp voor u.Ik ontvang geen e-mail van jullie, hoe kan dat?
Wij sturen u altijd een e-mail om uw aanvraag te bevestigen. Daarnaast ontvangt u van ons bericht per e-mail zodra wij een hulp gevonden hebben voor u. Het kan echter gebeuren dat e-mails van ons in uw ongewenste mail of 'spambox' terecht komen. Controleer dus deze mappen. Ontvangt u nog steeds geen e-mail? Neem dan contact met ons op.
Financiële vragen
Wat is de vergoeding voor de hulp?
Wanneer u zich bij ons aanmeldt, betaalt u in eerste instantie niets. U betaalt ons pas als wij u de gegevens leveren van een hulp. Gaat de hulp bij u aan de slag? Dan ontvangt deze per gewerkt uur € 15,-. De vergoeding van de hulp betaalt u aan de hulp zelf.
Kan ik een vergoeding krijgen vanuit mijn zorgverzekering?
Afhankelijk van uw verzekeringsmaatschappij en uw verzekeringspolis kan het mogelijk zijn om een vergoeding te krijgen voor de huishoudelijke hulp in de kraamperiode. Dit kunt u het beste informeren bij uw eigen verzekering of u kunt op internet nakijken welke verzekeringen deze vergoeding aanbieden in hun pakket.
Betaal ik het loon aan jullie of aan de hulp?
Het uurloon betaalt u aan de hulp zelf. U kunt met de hulp afspreken of u dit bedrag per dag, per week of per maand betaalt.
Moet ik de hulp ook toeslagen (als vakantiegeld) betalen?
Nee. Alle toeslagen zitten bij het uurloon inbegrepen. De hulp is daarnaast zelf verantwoordelijk voor het afdragen van belasting.
Ik wil mijn abonnement opzeggen, hoe doe ik dat?
Uw abonnement is maandelijks opzegbaar. Dit doet u in uw persoonlijke account.
Waar zijn de maandelijkse kosten van het abonnement voor?
Met het schoonmaakabonnement heeft u veel voordeel. U betaalt maandelijks een klein bedrag voor dekking bij schade, garantie gedurende de looptijd van uw abonnement, nieuwe hulp als uw hulp stopt en ons online administratieprogramma.
Procedurele vragen
Moet ik zelf voor schoonmaakmiddelen zorgen?
Ja, de schoonmaakmiddelen dient u aan te schaffen. Lukt het u niet deze zelf aan te kopen? Zorg dan voor de financiële middelen, zodat uw hulp deze spullen aan kan schaffen.
Waar kan ik terecht met klachten?
Met klachten kunt u te allen tijde bij ons terecht. Onze medewerkers staan voor u klaar en gaan samen met u op zoek naar de meest geschikte oplossing. Bent u ontevreden over de afhandeling van de klacht? Vul dan ons klachtenformulier in. De directie zal dan kijken naar een geschikte oplossing.
Wetgeving
Er is schade veroorzaakt door de hulp. Wie is er dan aansprakelijk?
Bij 'schade' kunnen er twee verschillende dingen bedoeld worden. Het kan gaan om schade die de hulp zelf heeft opgelopen, of schade die de hulp heeft veroorzaakt aan uw interieur.
Als werkgever dient u voor een veilige werkomgeving te zorgen. U kunt daarbij denken aan veilige schoonmaakmiddelen, een stevig trapje, schoonmaakhandschoenen, et cetera. Mocht de hulp toch iets overkomen, dan kunt u dit aangeven bij uw aansprakelijkheidsverzekering.
Het kan tevens voorkomen dat de schoonmaakster per abuis uw interieur beschadigt. Dit valt tevens onder uw aansprakelijkheid; u hebt niet het recht een vergoeding te eisen aan uw hulp.